فاطمه خادم الحسینی

اینجا یک وبلاگ زرد است وقت خود را اینجا هدر ندهید! پیوندهای وبلاگ برای شما مفیدتر هستند!

فاطمه خادم الحسینی

اینجا یک وبلاگ زرد است وقت خود را اینجا هدر ندهید! پیوندهای وبلاگ برای شما مفیدتر هستند!

علاقه مند به رمان ، رشد شخصی و کمی تغذیه و ورزش

  • ۰
  • ۰

شروع نوشتن رمان

این جمله را از ایمیل آقای شاهین کلانتری که هر چند وقت یکبار میفرستند کپی کرده ام :

هرگز نگو -«روزی به خودم جرئت انجام آن کار را خواهم داد....» آن لحظه همین حالاست.
-پام برون

میخواستم راحتتر به منظورم برسم! و با یک کپی‌پیست جانانه تمام لقمه هارا دور سرم قرار بود بچرخانم گفتم!

من هم رمان نوشتن را شروع کردم!

و باز هم از حرفای شاهین کلانتری استفاده کردم و تا ۱۰۰۰ کلمه رمان را ننوشتم بلند نشده ام و هنوز هم جا داشتم ولی اگر بیشتر بنویسم مطمئنم به گزافه گویی میرفت! و ترجیح دادم ادامه ندهم.

هدف هایم از چهل کار متفاوت هر روز تبدیل شده از صبح تاظهر وقت روی یک کار بگذار و اگر حتی تمام نشد هم دیگر ادامه نده! و هدف دوم ازظهر شروع میکنم تا ۱۰۰۰ کلمه تمام شود. چقدر این اصلگرایی آرامش را زیاد میکند! نوبر است.ذهنم خالی خالی است! انگار دغدغه هایم با اینکه روبه پیشرفت است ولی مثل موریانه مغزم را نمیجود!

  • ۹۹/۰۲/۱۵
  • فاطمه خادم الحسینی

شجاعت شروع نوشتن رمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی