فاطمه خادم الحسینی

اینجا یک وبلاگ زرد است وقت خود را اینجا هدر ندهید! پیوندهای وبلاگ برای شما مفیدتر هستند!

فاطمه خادم الحسینی

اینجا یک وبلاگ زرد است وقت خود را اینجا هدر ندهید! پیوندهای وبلاگ برای شما مفیدتر هستند!

علاقه مند به رمان ، رشد شخصی و کمی تغذیه و ورزش

  • ۰
  • ۰

سلام

امشب خواستم از خودم و حسم حرف بزنم!

نمیدونم پستم رو قراره موقت نگه دارم یا نه!اگه نگه داشتم شاید این مشکلم در آینده حل شده بود و من با لبخند  این پست رو میخونم! امیدوارم آینده اش خیلی زود باشه

یه مشکلی که راجب تغذیه دارم نه نه! با تغذیه ندارم با اطلاعاتم دارم

یعنی جمله ام اینطوری باید بگم

یه مشکلی که با اطلاعاتم دارم اینه که میخوام به همه بگم و به همه کمک کنم! علنا میخوام همه رو به راه راست هدایت کنم...

و خب مطمئنا خیلی به نسبت تعداد ارتباطاتم فشار رومه!

یعنی کسی که ۱۰۰۰ فالوور داره و همین حرفا رو میگه هزار برابر منکه فقط به اطرافیانم میگم فشار روش هست ولی خب من همینقدره توانم

و چرا تو مغزم نمیره که هیچکی با زور به راه راست وارد نمیشه زیپ دهنتو بکش انقدر اظهار فضل نکن خواهشا! که با نشون دادن رفتاری ناراحتت کنن و تو تا دو روز ناراحت باشی!

تا کسی سوالی نپرسیده جوابی نده!!!!

چرا نمیتونم!

کاش اینجا حداقل مخاطب داشت جوابی بهم میدادن چرا اینطوریم و راه حلی حداقل واسش میگفتن!

در همه موردیم که ماشالله نظر دارم!(خداوندگارا!)

از بچه داری و ورزش و کتاب خوندن بگیر تا رژیم و رشد شخصی !

  • ۹۹/۰۴/۰۱
  • فاطمه خادم الحسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی