فاطمه خادم الحسینی

اینجا یک وبلاگ زرد است وقت خود را اینجا هدر ندهید! پیوندهای وبلاگ برای شما مفیدتر هستند!

فاطمه خادم الحسینی

اینجا یک وبلاگ زرد است وقت خود را اینجا هدر ندهید! پیوندهای وبلاگ برای شما مفیدتر هستند!

علاقه مند به رمان ، رشد شخصی و کمی تغذیه و ورزش

  • ۰
  • ۰

میخوام یه دو ماهی در باره رژیم هم بنویسم🤪
من سه سال و نیم پیش رژیم کالری شماری رو انجام دادم و طی ۳ماه به وزن الانم رسیدم! سه کیلو دیگه کم کنم BMI ام به منطقه سلامتی میرسه!
من از یکسال پیش دو دفعه رژیم رو شروع کردم و ولش کردم !
چند ماه پیش چندتا دلیل واسه ول کردن رژیم که تو خودم پیدا کردم:
۱. اعتماد به نفس کاذب تو رو از هدفت دور میکنن
چطوری؟
مثلا مادرشوهرم میگه دیگه هیکلت خیلی خوب شده دیگه لاغرتر نشو همینطوری خوبی! بیشترش دیگه گوشت رو تنت نمیمونه استخونی میشی!
و همین باعث شل شدن من میشه! خب وقتی کسی هنوز تو محدوده اضافه وزن هست یعنی قرار نیست با ده کیلو کمتر شدن استخونی بشه!
۲. ترس های بی مورد:
مامانم میگه لاغر بشی صورتت زشت میشه هیکلت از زنونه بودن درمیاد زشت میشه یهو... صورتت سیاه میشه.
۳.قضاوت های بعدی یکی دیگه و مهمترینش:حالا تویی که اینکارا میکنی هم همین مریضی ها رو میگیری!
بخور بابا ادا نکن تو هم تو پیری چربی و قند میگیری حالا ادا نکن
وااااقعا با سومی شدیدا استرس میگیرم و میگم ولش کن. میگم من حرفشو زیاد میزنم و عمل نمیکنم و بعدا همه حرفامو یادشونه و میگن دیدی گفتیم!
میدونم باید مثل دفعه اول سر سخت باشم و هرکی هرچی گفت اصلا گوش نکنم و فقط برای احترام تایید کنم ولی کار خودمو بکنم!
ولی حالا فهمیدم دلیل واقی و دقیقش این نیست که بخاطر رفتار دیگران  رژیم رو ول نمیکنم ، بلکه دوتا دلیل تو خودم وجود داره:


۱. اهمیت دادن به حرف مردم!
۲. توضیح دادن زیادی راجب کارهایی که هنوز نکردیم و موفقیتشو ندیدم!

پس حتی واسه رژیم هم باید رفتارمون عوض بشه تا لاغر بشیم و زیبا و سالم باشیم!
تا عزت نفس نداشته باشم نمیتونم.
تا خودمو و فکرم رو با سطح دانشم هم تراز نکنم و ارتقا ندم،  نمیتونم.
به قول هال الرود در کتاب صبح جادوییش به نقل از جیم ران میگه:
سطح موفقیت شما به ندرت از سطح پیشرفت شخصیتان فراتر میرود؛ زیرا موفقیت است که شما با شخصی که به آن تبدیل میشوید جذبش میکنید

  • ۹۹/۰۳/۲۹
  • فاطمه خادم الحسینی

رژیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی