فاطمه خادم الحسینی

اینجا یک وبلاگ زرد است وقت خود را اینجا هدر ندهید! پیوندهای وبلاگ برای شما مفیدتر هستند!

فاطمه خادم الحسینی

اینجا یک وبلاگ زرد است وقت خود را اینجا هدر ندهید! پیوندهای وبلاگ برای شما مفیدتر هستند!

علاقه مند به رمان ، رشد شخصی و کمی تغذیه و ورزش

  • ۰
  • ۰

توانایی آدم فراتر از حد تصورش است!
هنوز از پست قبلی خیلی نمیگذره و من تصمیم گرفته بودم به شکلی مشکلم را حل کنم! گفتم کتاب بهترین است و واقعا همیشه بوده ولی قبل از اینکه کتابی برایش پیدا کنم ناخودآگاه این حس انسان دوستانه ام را کم کردم!
کمی هم دلی کمی هم مواظب زبان خود بودن کمی شعور به کارم آمد!
هم دلی از اینکه آنها مثل من نمیتوانند راحت منابع خوب را پیدا کنند!
شعور اینکه هرکسی بعد از نوجوانی عقل و شعورش همه چیز را میفهمد اگر اولویتش باشد به دنبالش میرود! تو فقط کسی که راه خطرناکی انتخاب کرد میتوانی به راه راست بکشانی! و دیگران هم اگر خود سوالی داشتند و تو را قبول داشته باشند میپرسند و اگر نخواهند از تو بپرسند هم پس آب در هاونگ کوبیدن است و بس!
کمی هم مواظب زبان خود بودن که حرفی تا نوک زبانم میآمد و بایستی با اراده ای زیاد ببلعمش!!
اینکی کار آمد تر بود چون در موارد دیگر هم عمل کرد غیبت و اظهار نظر راجب هرچیزی و حتی غیبت کردن و آش کسی را بار گذاشتن!!! خیلی سخت است ولی عادت میشود!
ولی هنوز جای کار زیاد است امیدوارم با این روش جلوی سوتی های تمام نشدنیم را هم بگیرم که بعدا همیشه سرزنشش با من نباشد!
هنوز آنقدری جای کار زیاد است که بخواهم مطالعه کنم ولی همینقدر هم راضیم! چون آنقدر دقیق شده ام که میتوانم حرفایی که ازنظر خودم نباید میزدم را بشمارم!!!!

  • ۹۹/۰۴/۱۰
  • فاطمه خادم الحسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی